woensdag 27 januari 2010

Happy Birthday..... en een Award!

Voor deze verjaardagskaart heb ik de schets van Get Sketchy gebruikt.
De helft links boven is gestempeld met een Hero Arts stempel en bestrooid met puff embossing poeder. De bloem is gemaakt van zijden bloemen, geverfd met gesso en bespoten met Glimmer Mist en bloemen geponsd uit boekpapier.




Van Miriam ontving ik gisteren deze Award;

Miriam zit bij mij in het Design Team van Dutch Card Lovers en maakt erg mooie dingen!
Bedankt Miriam, erg lief van je!!
Ik had hem al eerder gekregen en als je benieuwd bent naar "de 7 interessante dingen" die ik over mezelf heb verteld kijk dan even HIER.
Ik geef deze Award door aan iedereen die mijn blog bezoekt......

11 opmerkingen:

Sandra zei

wat een geweldig kaartje en ik vind je bloem super mooi,

groetjes sandra

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart, Ellen! En het witte embossingpoeder lijkt ook erg mooi.

De Creakeet van Peet zei

in een woord....schitterend vooral die bloem LIEfs Peet

Amarins zei

Geweldig zeg, wat een super mooie kaart.
Groetjes,
Amarins

Martha zei

Schitterend, wat een prachtige bloem!! Helemaal super :)
Groetjes,
Martha

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een prachtige kaart. Ik heb vol bewondering naar de bloem gekeken, super!
Groetjes van Jacqueline

Dora zei

Een schitterende kaart, die bloem is super zo!

Miranda zei

gave kaart en die bloem is super!

anja curvers zei

Wauw echt super dit kaartje wat een prachtige bloem Ellen helemaal gaaf.

Anoniem zei

Mooie kaart Ellen !! Wat is die bloem gaaf zeg !!
Groetjes Berdien

Margriet Tournier zei

Deze is ook al zo mooi! En die bloem; prachtig!

Groetjes,
Margriet