zaterdag 16 januari 2010

Nieuwe Challenge (#29) op Dutch Card Lovers Blog......

Het is alweer zaterdag en dus tijd voor een nieuwe challenge op het Dutch Card Lovers Blog. De schets is deze week van Anja en ze heeft er een prachtige schets van gemaakt. Ik heb er heel erg veel plezier aan beleefd!
Als je deze week meedoet kun je ook nog eens een prachtige prijs winnen, beschikbaar gesteld door Marian van Hobbycompleet de Duif. Kijk maar eens HIER en kijk gelijk even naar de mooie voorbeelden die de DT leden hebben gemaakt.....

Schets Anja:


Mijn uitwerking:


Ik heb voor deze kaart papier uit de serie Persuation van Bo Bunny gebruikt.
De halve cirkel met Hugs & Kisses heb ik op de computer in WordArt gemaakt.

9 opmerkingen:

Riet zei

Ohh Ellen,wat een prachtige kaart,heel mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Heey Ellen,

Bedankt voor je reactie op mijn eerste kaart!!! Goh dat is echt leuk! Maar jou kaart is ook weer super mooi!!

Groetjes Jolanda.

Dora zei

Schitterend!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een super gave kaart! Mooie kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Sandra1968 zei

Een hele mooie en vrolijke kaart! Enne, ik zag dat het gelukt is :-)

Groetjes, Sandra

Carole Beath zei

What a beautiful card... love that Hugs and Kisses arch. Thanks for stopping by my blog to say hello.
Carole

Romy zei

Je kaart is geweldig! Heel mooi vormgegeven. Jij ook gefeliciteerd met je super 6-plaatsje. Echt leuk dat we er nu samen in staan:)

Rieni zei

prachtig kaartje, en ik vind het zo'n lastige schets

Miranda zei

Super mooie kaart. Ik vond deze keer de sketch erg lastig, maar ben dr uitgekomen :)