zondag 31 januari 2010

Labelkaartjes......

Met de Labels Digi Stampset van Margriet heb ik deze labelkaartjes gemaakt. Deze Labels zijn, na het printen, prima uit te stanzen met de Nestabilities Labels One.
De tekst So Sweet of you is een digi stamp van Sandra.
De tekst Sweet Love of mine is een digi stamp van Jolanda.
Sandra en Jolanda delen deze teksten gratis op hun blog......
Voor de LOVE kaartjes heb ik papier van Making Memories gebruikt.
De bloemen zijn gemaakt met Crealies stanzen en de hartframes zijn stanjes van de Cuttlebug. Deze frames heb ik verstevigd met karton.










Voor de kraftkaartjes heb ik papier van Websters Page gebruikt.
De bloemen zijn ook gemaakt met stanzen van Crealies.
De tekst stempeltjes zijn van Melissa Frances.

18 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Prachtig Ellen,

Ben ook met mijn blog bezig geweest! Maar deze kaarten zijn echt super mooi!

Groetjes Jolanda.

Anoniem zei

Wauw Ellen !!! Ik ben sprakeloos ! Deze zijn stuk voor stuk schitterend !!!
Groetjes Berdien
PS: Ik mail je morgen !

Milnie zei

Wow! wat zijn deze kaarten mooi, de vormen zijn gewoon schitterend!

liefs,

Mélanie

ps. bedankt voor je super lieve berichtjes op mijn blog!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuke en mooie labelkaartjes. Prachtig weer!
En als ik van de week tijd genoeg heb probeer ik mee te doen aan de challenge, maar ik heb nog wat opdrachtjes liggen.
Groetjes van Jacqueline

Romy zei

Jeetje, jij bent druk bezig geweest...en dan zijn de kaartjes nog super ook. Prachtig werk weer!

scrapdictive zei

Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt.
Wat ik altijd grappig vind is dat ik rode kaarten van een andere wel mooi kan vinden, maar ik zelf totaal niet met die kleur overweg kan.

Sandra1968 zei

Wauw, je hebt schitterende kaarten gemaakt! Heel erg mooi.

Martha zei

Wow, dit is schitterend Ellen!!
Ze zien er stuk voor stuk geweldig uit :)
Groetjes,
Martha

Dora zei

Ellen wat een inspiratie dit zijn werkelijk weer prachtkaarten!

Monique zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! Echt super!

anja curvers zei

Wow Ellen ze zijn echt prachtig zeg wat een gave kaartjes super meid. Heb even een bestelling gedaan.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie reeks kaarten heb je gamaakt zeg. En die digistamps zijn erg leuk, vooral voor teksten, Ik begrijp alleen echt niet hoe je ze gebruikt.
Ach ja ik ben dan ook een beetje digibeeth

Groetjes Marjolijn

Jolanda Cuper zei

Hoi Ellen,

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog ga proberen nog eens mee te doen! Lijkt me leuk!

Groetjes Jolanda.

sylvia zei

wat een ontzettende geweldige kaart!!
groetjes sylvia

Riet zei

Ohhh wowww Ellen,wat schitterend allemaal, zo mooi papier.

Liefs Riet.

Peet zei

Zezijn beide supermooi, Ellen!!

Ingrid Danvers zei

Wat een ontzettend leuke kaartjes, Ellen. Helemaal top!

xoxo

Katja zei

Geweldig deze kaartjes. Ze zijn enkel toch? En dan zo'n 10cm?
Ik ga ook eens zoiets proberen te maken.

Groetjes,
Katja
http://katzzcreaties.blogspot.com