zondag 31 januari 2010

Een Award gekregen.....

Van Anja kreeg ik deze Award......



Lieve Anja, heel erg bedankt! (deze had ik nog niet, hihi)

Hierbij moet ik 10 dingen noemen die ik leuk vind.

1. Scrappen.
2. Bloggen.
3. Kamperen.
4. Verre reizen maken.
5. Lekker koffieleuten met mijn zus.
6. Lezen
7. Mijn werk als longfunctieanalist
8. Puzzelen (Sudoku's)
9. Fotograferen
10.Carnaval.

En nu moet ik de award doorgeven aan 3 mensen.

Margriet
Jolanda en
Sandra
omdat ze zulke prachtige digi stamps maken!!!!!

5 opmerkingen:

scrapdictive zei

Dank je wel voor deze blog award. Die 'dingen' vind ik altijd wel leuk.
In m'n pauze (of eerder als ik even in een 'work dip' zit) zal ik er eens even voor gaan zitten.

Thanks again!!

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd met je award :-) en leuk om je antwoorden te lezen.
Groetjes,
Sandra

Dora zei

Gefeliciteerd met je award!

Sandra zei

Dank je wel!! Deze award had ik ook nog niet. Ik ga er snel even voor zitten.
IK vind je kaartjes ook super.
Maak je die vorm zelf met een stans??
Doeg Sandra

anja curvers zei

Graag gedaan Ellen!!!!