zondag 8 december 2013

Laatste setjes kerstkaarten.....

.......... en dan heb ik er 60 gemaakt dit jaar. 
De meeste kaarten zijn gemaakt met kerstpapier van voorgaande jaren. Alleen voor deze laatste set heb ik twee vellen van Simple Stories gekocht. De snowflakes zijn van Stampin'Up.



De set hierboven is geplakt op transparant, ik heb de letters en hulstblaadjes bewerkt met Glossy Accent, dat is op de foto niet zo goed te zien.
 
Als laatste ben ik nog met de Silhouette Cameo in de weer geweest en heb een paar leuke kaarten uitgesneden.



 
En dan kunnen ze deze week op de bus!
 

12 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Toe maar een hele serie kaarten en wat een variatie, geweldig! Leuk die transparante kaarten en wat leuk al die kleine stickertjes (?) met woorden die gezamenlijk een tekst vormen!

groetjes van Ank

Bernadet zei

Ze zijn prachtig Ellen!!
Toe maar zeg, al helemaal klaar met je kerstkaarten.
Voor het 2e jaar op rij lukt 't me niet om er genoeg af te hebben. Dus dat word voor mij weer een ritje naar de winkel om kan en klare te kopen.

Els zei

Pracht kerstkaarten Ellen en heerlijk dat je ze op tijd klaar hebt. Gelukkig heb ik ze ook klaar en doe ze net als jij deze week op de post.
Groetjes, Els

Aletta zei

Hoi Ellen,

Weer een prachtige serie kerstkaarten:))

Heerlijk dat je ze af heb, ik ben ook leuk op weg...

Ook je kaart voor DCL vind ik top.

Groetjes Aletta

Jolanda Cuper zei

Wow wat veel en wat mooi!
Groetjes Jolanda.

Marjan zei

Meid, wat heb jij hard doorgewerktz, ze zijn gaaf gewordena, trouwens ook je kaart hieronder!

Erna Logtenberg zei

Super zeg! Wat een mooie creaties heb je gemaakt!! Lieve groetjes, Erna

Anita's blog zei

pff, wat een werk. Ze zien er prachtig uit. Mooi gedaan!

Anita zei

Zo genoeg voorraad aan mooie kerstkaarten

Gr. Anita

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat en serie prachtige kerstkaarten, de een nog mooier dan de ander!

Jolanda Cuper zei

Wow goed bezig wat super veel mooie kerstkaarten geweldig!

Gerdine zei

Wat een mooie serie zeg! En ik ontving ook al een hele mooie! Dank je wel!