vrijdag 20 december 2013

Dolls, dolls en nog meer dolls..........

Aan het begin van de kerstvakantie is het weer tijd voor de jaarlijkse kerst-knutsel middag met mijn nichtjes. Dus ging ik met twee grote tassen vol met knutselspullen 10 huizen verder (gelukkig wonen we dicht bij elkaar want ik moest nog 2x lopen voor spullen die ik toch nog vergeten was).
We gingen aan de slag met de dolls van Prima Marketing.
Het was een middag vol keuzes maken. Welke doll zal ik nemen, welk motiefje voor het jurkje, wat moet er op de achtergrond, ga ik voor een kerstuitvoering of voor een stoere tag of wil ik een flower girl, bloemetjes of kerststerren, glitter of geen glitter, lintjes of kraaltjes, stempels of stencils?
Maar de meiden wisten precies wat ze wilden hoor en hebben allemaal een geweldige tag gemaakt!
Oordeel zelf.......................
 


 
En voor die zelfde nichtjes had ik natuurlijk een zelfgemaakte kerstkaart meegenomen....
 
 

5 opmerkingen:

Els zei

Wat heerlijk zo'n middag met je nichtjes aan de knutsel en wat een pracht creaties hebben jullie gemaakt. Je had trouwens ook hele leuke kaartjes voor ze gemaakt.
Goede weekeinde ne groetjes, Els

Daphne zei

Oh, wat ontzettend gezellig!!!!!
Ik knutsel ook zo graag met mijn kinderen en hun vriendinnen (of vriendjes natuurlijk)
Zo leuk om te zien hoe creatief sommige kinderen zijn en je haalt er zelf ook weer inspiratie uit.
Ik vind de tags stuk voor stuk prachtig!!

Jolanda Cuper zei

Wow leuk hoor die dols!

Sandra1968 zei

Ze zijn allemaal heel erg leuk!

Verder wens ik jou hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en creatief 2014.

Groetjes, Sandra

Sandra zei

Wat een ontzettend leuk idee om dit met je nichtjes te doen! En wat zijn ze mooi geworden!