dinsdag 10 december 2013

Cards & Scrap Challenges #197; GIFT CARD HOUDER........................



De nieuwe uitdaging op het blog;Cards and Scrap Challengeblog is deze week:

maak een kaart of houder om een gift card cadeau te geven.

En team Turkoois is deze week aan de beurt............

Ik heb voor mijn Gift Card Houder een grote tag gebruikt die ik bewerkt heb met Pan Pastels nadat ik er eerst op gestempeld heb met Versamark inkt. Daarna met zwarte inkt nog wat stempels erop gezet van Stampin'Up en een stikseltje erom heen genaaid. Zijkantjes dicht plakken, nog een bijpassend lintje erbij en klaar is ie om weg te geven.......


Natuurlijk is er ook deze week weer een leuke prijs te winnen. De sponsor is BAMBA

Kijk maar HIER als je wilt weten hoe je mee kunt doen en wat de andere DT-leden hebben gemaakt ter inspiratie.

7 opmerkingen:

Ans zei

Een mooie creatie! Prachtige kleuren!

Liefs Ans

Je@net zei

Ziet er weer prachtig uit, Ellen!

Bernadet zei

wat mooi Ellen

Tinie zei

Wat leuk gedaan, Ellen!! Mooie gift card houder is het!
Groetjes Tinie

Cornelie zei

Gaat het goed met je naaimachientje?
Leuke taghouder heb je gemaakt!

Jolanda Cuper zei

Wie word er straks met dit mooie cadeau verwend?
Groetjes Jolanda.

Els zei

Wat jammer dat ik deze giftcard bijna gemist hebt want hij is zo mooi.
Leuk dat je dit met pan pastel hebt gemaakt en is heel mooi met die stempelss.
Groetjes, Els