dinsdag 24 december 2013

Cards & Scrap Challenge #199; 2014.............



De nieuwe uitdaging op het blog;Cards and Scrap Challengeblog is deze week:
 
Verwerk 2014 op je creatie
 
En team Turkoois is deze week aan de beurt............

Ik heb voor mijn kaart verschillende stempels en een embossingfolder gebruikt.
De achtergrond heb ik gekleurd met de "te gekke krijtjes".
Links onderin heb ik 2014 uitgestansd maar de cijfers ook weer terug geplaatst. Het is wat lastig te zien op de foto maar op de vergroting kun je het wel duidelijk zien. Dat zelfde heb ik ook gedaan met het label waarop ik wishes heb gestempeld.
 

 
Natuurlijk is er ook deze week weer een leuke prijs te winnen.
De sponsor is Marianne Design
Kijk maar HIER als je wilt weten hoe je mee kunt doen en wat de andere DT-leden hebben gemaakt ter inspiratie.

9 opmerkingen:

Je@net zei

Mooi, Ellen, echt een spetterend nieuwjaarskaartje!

Brendaxx zei

Mooi geworden Ellen! En wat leuk dat je de gestanste cijfers er weer in hebt gedaan. Jij ook fijne feestdagen en een goed 2014!
Groetjes,Brenda

Els zei

Hele mooie kaart is dit met de te gekke krijtjes en wat leuk om de 2014 zo te verwerken. Erg mooi.
Fijne feestdagen en groetjes, Els

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart en superleuke kleuren!

Groetjes, Sandra

Tinie zei

Wat is dit een leuke kaart geworden Ellen!! Mooie kleuren zo bij elkaar!
Groetjes Tinie

Stampidoe@gmail.com zei

Heel mooi geworden Ellen.

Liefs yvon

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een prachtige kaart. En ontzettend bedankt voor je prachtige kerstkaart! Ook waanzinnig mooi.

Jolanda Cuper zei

Mooi die krijtjes geven echt een prachtig effect!
Schitterend gedaan!
Groetjes Jolanda.

Bernadet zei

Hartstikke mooi Ellen!