maandag 19 september 2011

Karen's Doodles BLOGHOP; Release van 13 nieuwe kerstdigi's..........

Vandaag gaan wij van start met een Bloghop op het Nederlandse Uitdagingen Blog van Karen's Doodles om jullie de eerste Karen's Doodles Kerstdigi's van dit jaar te laten zien. Als het goed is kom je van Bernadet's blog en hier vandaan ga je naar Mariska's blog.

De digi die ik aan jullie laat zien heet "Little Winter Angel" en is later vandaag beschikbaar in de webshop van Karen's Doodles.



De letter die jullie van mij krijgen is (nl) E (lees hier meer over op ons uitdagingenblog).

My letter for the international ladies is D (read more about this at the challengeblog).

De regels om in aanmerking te komen voor de prijzen lees je HIER
Ben je de weg kwijt geraakt, op het uitdagingenblog staat de volgorde van deze hop.

Onder alle reacties op dit bericht verloot ik een kersverse Christmas digi, nl. Santa Christmas.



De winnaar van mijn digi zal ik maandag 26 september hier bekend maken en de andere dames maken hun winnaar bekend op hun eigen blog. De grote prijs winnaar zal bekend gemaakt worden op het uitdagingenblog.


Heel veel succes en vooral veel plezier!

Groetjes, Ellen

48 opmerkingen:

Renata van Miltenburg zei

Wat een plaatje, ik ben helemaal weg van het papier, prachtige kleuren. Ik vind het gewoon een onwijs mooi kaartje.

Liefs, Renata

Angelique zei

helemaal super ellen, leuk om te zien dat je er iets heel anders van hebt gemakat als ik met dezelfde digi!

Cornelie zei

Oké, ik ben niet echt van de kerstengeltjes, maar dat is persoonlijk. Maar wat een schitterend kaartje is dit!! Onwijs mooi papier, super mooi ingekleurd! Wauw!
Groetjes Cornelie

Angela zei

Wat een lieffie..... ben helemaal van de engeltjes (zal aan de naam liggen *lol*). Je kaart is écht prachtig; schitterende kleurtjes!!!
grt Angela

Kim zei

Wat een leuke kerst engel weer eens wat anders.

groetjes kim

Petra zei

Je kaart is prachtig Ellen! En die digi van Santa is ook helemaal leuk!
liefs Petra

Marianne zei

Hij is keigaaf die kaart en die nieuwe stempel is helemaal het einde.
Groetjes Marianne

Linda zei

schitterende kaart, super. En grappig dat ie zo anders is als die van angelique
gr linda

Marjan zei

Geweldige kleuren heb je gebruikt! Mooie digi en weer zo prachtig gekleurd, Ellen!

Groetjes, Marjan

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kerstkaart mooi papier en mooie digi.

groetjes annemarie en merit

Chantal zei

Wat een mooie kleuren om te gebruiken als kerstkaart! Prachtige kaart!

Groetjes,
Chantal

krearia zei

Wat een schattig engeltje. Ik vind vooral het achtergrondpapier heel erg mooi van kleur. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt. De digi van Santa is helemaal geweldig.

Anoniem zei

Ach wat een lieverd !!! En je hebt het zo geweldig ingekleurd !! Heel mooi !
Groetjes Berdien

Judith zei

een te gekke kaart met een engel om verliefd op te worden.

groetjes judith

Hetty zei

Zelf ben ik niet zo van de kerstengeltjes. Maar ik zou het zo worden door jou kaartje: prachtig! Gr Hetty

Anoniem zei

Het is een prachtige kaart geworden. Ik houd persoonlijk helemaal niet van engeltjes en kerstmannen maar je kaart is verder super.
Groetjes Joke

Liberta zei

Je kaart is een plaatje.
Ik vind het wel een erg leuk idee om te hoppen.

Liefs, Lieb

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Geweldig kaartje is dit!

Mooi papier ook.

Liefs Ida

marja zei

Wat een geweldig kaartje Ellen, de kleurtjes zijn super!

Groetjes Marja.

Heidie zei

wat een mooie kaart. Leuk om te zien dat je met deze digi twee hele verschillende kaarten kan maken.

liefs Heidie

Aletta zei

Wat een prachtige kaart met mooie romantische kleuren.
Ik hop snel verder naar de volgende.
Doeggg Aletta

corryskaart zei

hoi ellen
wat een plaatje van een kaart erg mooi wat kleuren betreft en de digi heeft zo lieve uitstraling,helemaal geweldig leuk!
groetjes van corry

scraphobby zei

wat een mooie digi ,mooi papier en kleuren bij elkaar ,super.
gr marian

Judith Slegers zei

Hoi Ellen
wat zijn de digi's geweldig en wat kun jij ook mooie kaarten ervan maken zeg prachtig! Ik zou graag de digi willen winnen!
Ik hop weer verder.
Groeten Judith

Yvonne zei

Wow, Ellen jouw kaartje vind ik wel heel erg mooi. Super mooie kleuren en zo prachtig ingekleurd.
liefs Yvonne

Bernadet zei

prachtige kaart Ellen.
Aparte kleuren heb je gebruikt

anja zei

niet kerst kleurig maar dit is heel erg mooi zacht van kleur.
super

liefs anja

Anneke. zei

Vind dit zo'n super lief kaartje. Mooi papier en de digi is prachtig ingekleurd. Een plaatje, Ellen!
Groetjes Anneke.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ellen.

Liefs Riet.

Tinie zei

Schattig kaartje met een hele lieve digi!! Mooie kleuren heb je gebruikt!
groetjes Tinie

Brenda zei

Hoi Ellen,
het is zeker een mooie kaart geworden maar dat kan ook niet anders met die mooie engel! wat een leuke afbeelding. Creatieve groet Brenda

Intruderlady zei

hi ellen,
prachtige kaart. prachtig ingekleurd.
liefs,
kitty

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een vrolijk kerstkaartje Ellen! Mooie kleuren en een hele leuke digi!
Groetjes van Jacqueline

Jolanda Cuper zei

Jij hebt ook al zo'n mooie engel! Prachtige kaart! Mooie kleurcombi!
De digi van de kerstman is ook enig!
Groetjes Jolanda.

Aartje zei

Persoonlijk houd ik niet zo van engeltjes, maar ik vind de kleuren van je kaart fantastisch.
Groeten Aartje

arjette zei

Hoi hoi,

wat is deze ook weer leuk!!! Schitterend kaartje heb je er mee gemaakt zeg!!!

groetjes Arjette.

Peggy zei

Een hele mooie digi van KD.
Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
Knap gedaan.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Joukje zei

Prachtige kaart heb je er van gemaakt.
De digi van de kerstman vind ik ook super
Groetjes Joukje

Margret zei

Ik ben gek op engeltjes. Dat komt omdat mij 2 dochters zijn overleden en dus engeltjes zijn. Jouw kaart heeft ook zo'n mooie sfeer.
De digi van de kerstman vind ik ook super!
Groetjes Margret

chantal en sygrid zei

schitterende kaart ellen
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

* Üla * zei

Ellen, WAUW wat heb jij een super lief kaartje gemaakt!!!
Deze kleuren passen zo goed bij het stempeltje, die trouwens ook erg schattig is en geweldig mooi ingekleurd!

Anoniem zei

Leuk kaartje heb je gemaakt. Echt heel lief.

Groetjes Elise

Miria zei

What a gorgeous creation! thank you for sharing, Miria x

Carolina zei

Very pretty card, great colours and sweet image.

Unknown zei

Hallo Ellen, wat een schattig kerstengeltje, leuk zo met die alternatieve kerstkleuren. Groetjes, Frea

jannie zei

het is een plaatje van een kaart met die mooie kleuren dat paars en het groen . ik hou hier wel van andere kleuren als de kleuren die meestal worden gebruikt rood en groen . toppie . fijne dag verder jannie

Detje zei

Wat een mooie kaart, ik hou ook heel erg van die kleurtjes!

Groeten Detje

Krista zei

Wat heb je een leuke kleuren gebruikt! Zo vrolijk!
En een keertje helemaal anders dan de traditionele kleuren!!!
Liefs,
Krista