dinsdag 20 september 2011

Karen's Doodles #81; Kleurschema............

De nieuwe uitdaging op het Nederlandse uitdagingen blog van Karen's Doodles is een kleurschema: maak je eigen combinatie uit de volgende kleuren...
Donker blauw/Licht blauw/Roze/Wit/Rood/Kraft.

Ik heb gekozen voor de combi van rood, roze en wit;



Er staan nog veel meer leuke kaarten ter inspiratie op het Nederlandse uitdagingen blog van Karen's Doodles. Beslist de moeite waard om een kijkje te nemen.
En heb je al meegedaan met de Karen's Doodles Bloghop? Deze loopt nog tot en met zondag.
Inmiddels staan ook alle nieuwe kerstdigi's in de shop!

14 opmerkingen:

Liberta zei

Wauw wat een leuke mooie grappige kaart.
De tekst stempel vind ik ook ontzettend leuk erbij.

Liefs, Lieb

Cornelie zei

Mooie kleurencombi! Leuk kaartje!
Groetjes Cornelie

marja zei

Wat een super leuk kaartje Ellen!!

Groetjes Marja.

* Üla * zei

Prachtig en vrolijk kaartje in deze tinten, Ellen. En toch nog een beetje lichtblauw. ;D
Leuk hoe je de tekstcirkel bewerkt hebt.
groetjes Ula

Jolanda Cuper zei

Jij bent nog helemaal in vakantie stemming dat is wel duidelijk haha!
Prachtige kaart en je nieuwe foto is ook geweldig!
Groetjes Jolanda.

Riet zei

Wat een geweldige kaart Ellen.

Liefs Riet.

Anita zei

Oh leuk Ellen.Ik ben weg van je tekst stempel (is digitaal zeker)

Mooi kleurtjes bij elkaar.

Groetjes Anita

Yvonne zei

Wat een super vrolijke kaart Ellen, echt schitterend.
liefs Yvonne

Tinie zei

Mooie kaart!! Schitterende digi!
groetjes Tinie

Petra zei

Wat een vrolijke kaart, ik krijg er zin van een vakantie voor volgend jaar te boeken!!!
Liefs Petra

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje Ellen, mooie kleuren combinatie en een super gaaf digi'tje! Leuke foto heb je nu op je blog staan.
Groetjes van Jacqueline

Marjolijn van Elsberg zei

Ellen wat een schattig kaartje weer, het is al zo lang geleden dat ik bij jou ben aangewipt. Er staan weer echt een heleboel mooie dingen op je blog. Ik ga toch eens proberen wat vaker langs te komen.

Groetjes,
Marjolijn.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart ellen
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

hennie zei

Je kaart is enig Ellen!
Vandaag "liftwerk" van jouw kaart op mijn blog.
Groetjes hennie.