zaterdag 17 september 2011

Challenge #108; een LIFT............

Het is weer zaterdag vandaag en dus tijd voor een nieuwe challenge op het blog van Dutch Card Lovers.
Ik ben een beetje laat vandaag maar dat komt omdat ik net terug ben gekomen van mijn vakantie in het zonnige Zuid-Frankrijk. Tjonge wat was het daar nog heerlijk zomerweer. Het is wel even wennen hoor om weer in het herfst-achtige Nederland te zijn....

Maar even terug naar de challenge, dit keer geen sketch, geen altered item maar een LIFT. Aangezien er veel gelift word de laatste tijd leek het Anja, die de challenge deze week bedacht heeft, wel leuk om dat op het DCL-blog ook een keertje te doen. Het is de bedoeling om een DT-lid te liften. Dus breng een bezoekje aan het blog van een van de dt-leden, pik hier een kaartje uit (mag natuurlijk ook een kaartje zijn van het DCL-blog) en vervolgens lift je dat op jouw manier. Wel graag even vermelden wie je gelift hebt en welke kaart.

Ik heb een kaartje van Anja gelift;

Mijn uitwerking;



Er is natuurlijk ook een mooie prijs te winnen.
Deze week worden we gesponsord door de SCRAPHEAP;

En deze prijs stellen zij beschikbaar;

Je kunt nog meedoen tot vrijdagavond 23 september 18.00 uur!

14 opmerkingen:

Marjan zei

Lekker hoor, dat jij zulke zonnige weken hebt gehad! Hier is het inderdaad herfst, bah!
Mooie lift van jou! ik heb er al een paar gezien van de andere meiden van jullie DT, ze zijn allemaal erg mooi!

Groetjes, Marjan

chantal en sygrid zei

schitterende kaart ellen
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Anoniem zei

Welkom terug Ellen !!!! Je zult het inderdaad wel koud hebben hier. Ik wilde dat ik nog even naar de zon kon afreizen.
Ik vind je kaart geweldig !!! Prachtige lift en die bloem is super !
Groetjes Berdien

Tinie zei

Ha Ellen, welkom terug in ons koude kikkerlandje!! Het went vast wel weer:))
Je liftkaartje is erg mooi geworden!! Leuk het liften is erg in, en leuk om te doen!
groetjes Tinie

Cornelie zei

Brrr...koud hier hè!! fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad!
Wij, Nadine en ik, zijn helemaal in de LIFTstand, met onze liftchallenges! Dus leuk deze challenge!
Je kaart is erg goed gelift! Je bloem vind ik een pláátje!
Groetjes Cornelie

Anita zei

Mooi kaartje Ellen,prachtige blom:-)

Groetjes Anita

Romy zei

Welkom terug in ons koude landje;) Fijn om te horen dat jullie het zo heerlijk hebben gehad, ook wat betreft het weer. Je kaartje ziet er super uit en wat is die bloem gaaf!

José zei

Ik kan me voorstellen dat het weer wennen is zeg.
Je lift is supergaaf. Hele mooie bloem!
Groetjes, Jose

KarinsArtScrap zei

je hebt hem heel mooi gelift ellen.
en die bloem is super gaaf.

groetjes karin

Anneke. zei

Prachtige lift, Ellen! Vind de bloem zo mooi. Leuk dat je terug bent in ons herfstig Nederland.
Groetjes Anneke.

Jolanda Cuper zei

Prachtig gelift en gezellig dat je weer terug bnet in Nederland!
Groetjes Jolanda.

Liberta zei

Hai Ellen.

Heerlijk dat je lkkr zon gehad hebt in Frankrijk. Hier is het niet zo zomers geweest.
Je lift kaart is super geworden.

Liefs, Lieb ♥

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ellen.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad, leuk dat je weer terug bent. Je kaartje is super mooi en wat een prachtige bloem.
Groetjes van Jacqueline