woensdag 14 mei 2014

Watercolor online class dag 1 & 2; Watercolor wash background & emboss resist............

Op 5 mei begon de online class WATERCOLOR. Ik heb even getwijfeld of ik me daar voor op zou geven en uiteindelijk besloot ik om het gewoon maar te doen.
En ik heb er absoluut geen spijt van!
Wat een mogelijkheden heb ik tijdens de class ontdekt.
 

In de komende berichten laat ik wat kaarten zien van de verschillende technieken die aan de orde zijn geweest.
 
Dag 1 en 2 gingen over watercolor backgrounds............
 
 
Vibrant Watercolor Wash Background; met Hero Arts achtergrondstempel, clear embossingpoeder en napjes



1 opmerking:

Brendaxx zei

Echt, ik zit hier achter m'n laptop en zit hardop te "Wauw!"-en! Wat ziet dit er geweldig uit zeg, al je kaartjes trouwens maar dit vind ik echt superrrmooi:)