zaterdag 10 mei 2014

Crazy for CAS #44; Lint en/of Twine



Vandaag weer een nieuwe uitdaging op het Clean and Simple Challenge blog Crazy for CAS.
De uitdaging is deze keer: Gebruik lint en/of twine op je kaart

Omdat ik niet kon kiezen heb ik twee kaarten gemaakt, één met lint én één met twine ;-)
 
 
 
 

Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze maand Creabest.

Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het CFC-blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

9 opmerkingen:

Gerdine zei

Leuke kaartjes!

Els zei

Schitterend mooie kaartjes zowel met twine als met lint.
Ook de tekst vind ik zo mooi gemaakt. Toppie!
Groetjes, Els

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik dacht echt dat dat heel creatief ingelegd twine was. Maar het is lint???? Geweldig.

Margot zei

leuk! wat een grappig lintje!

Brendaxx zei

Supermooie kaartjes!

Irene zei

Eeeeeeeenig en ik ben dol op groen dus dit is echt genieten Ellen!

xx Irene

Marijke zei

Erg mooi allebei en wat een leuk lint op de eerste.
Groetjes,
Marijke

marja kenter zei

Allebei heel erg mooi, vooral de kleuren vind ik prachtig.
groetjes Marja

Kaartenkraam zei

Mooi zoals je de kleuren op elkaar hebt afgestemd en ik vind beiden geweldig!

groetjes van Ank