zaterdag 23 november 2013

Crazy for CAS #32; Recycle............



Vandaag weer een nieuwe uitdaging op het Clean and Simple Challenge blog Crazy for CAS.
De uitdaging is deze keer: Recycle...............

Ik heb voor deze kaart een oud Cola blikje (open geknipt met de Tim Holtz schaar) gebruikt en een stans van Tim Holtz . Deze WISH-die heb ik met de ophanglintjes uit mijn t-shirt op een stukje papier, gekleurd met de "Te Gekke" krijtjes, bevestigd.  



Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze maand StampinBack

Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het CFC-blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

3 opmerkingen:

Romy zei

Mooi kaartje, zeg! Strak en simpel en juist daardoor heel stijlvol!

Gerdine zei

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit gewoon van een blikje afkomstig is! Ziet er heel gaaf uit!

Sandra1968 zei

Erg leuk :-)