zondag 17 januari 2021

Dutch Card Lovers #339


Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Na de overweldigende "gedeeltelijke masking" uitdaging van Rosalien is het deze week mijn beurt om de uitdaging te bedenken en dat is;

Paper strips & die cut(s)

Dit is de bedoeling;
Maak een achtergrond van papierstrookjes en stans hieruit een afbeelding en/of tekst.
Maak met zowel de overgebleven achtergrond van papierstrookjes als met de uitgestanste afbeelding een kaart.
Het moet dus een setje van 2 kaarten worden! 


Voor de eerste set gebruikte ik een tekst stans welke ik op een watercolor achtergrond geplakt heb.
Bij de tweede set heb ik gekozen voor de hoek- of halve framestansen.
Stansen uit een paperstrip achtergrond geeft echt een heel erg leuk effect én je hebt gemakkelijk een tweede kaart gemaakt met je overgebleven stans (of achtergrond, het is maar net hoe je het bekijkt)!

Ik ben erg benieuwd met welke ideeën de deelnemers gaan komen, stiekem hoop ik op net zoveel deelnemers als de afgelopen challenge, dat zou geweldig zijn....


We werken al een tijdje zonder sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben. 

8 opmerkingen:

Daphne zei

Alwéér zijn leuke challenge.
We kunnen ons weer mooi uitleven nu weer 2 kaarten mogen maken.
Ik krijg hier inspiratie van!

Rosalien Zwackhalen zei

Super kaartjes Ellen en wat een leuke Challenge is dit. Denk dat dit ook een succes gaat worden. :)

Els zei

Een hele mooie kaart Ellen.
Groetjes, Els

Marjan zei

Leuke challenge Ellen en twee kaartjes voorde voorraad kwamen hier goed van pas, want ik heb erg veel kerstkaarten gemaakt de laatste weken van het jaar.
Jouw versies zijn mooi en lekker fris van kleur!

Kaartenkraam zei

Wat een leuke uitdaging weer! Ik vind beide sets zeer geslaagd, mooie kleuren bij elkaar!

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke challenge had je verzonnen Ellen. Helemaal in mijn straatje. Je kaartjes zijn echt prachtig geworden in deze frisse kleuren!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Beide sets zijn mooi! Echt een leuke challenge om te maken en super inspiratie zo!

Ingen zei

Leuke voorbeelden heb je gemaakt!