zondag 13 september 2020

Dutch Card Lovers #333

 

Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week van mij


PLAID BACKGROUND
Vorig jaar hebben we hem al eens een keertje gedaan maar onlangs kwam ik weer zo'n leuke YouTube video tegen van Lydia Evans.

Met de tutorial moet het voor iedereen mogelijk zijn om een plaid background te maken.
Je mag zelf kiezen wat je gebruikt, dus het kan een manier zijn die in de video gebruikt wordt maar je mag ook een stempel gebruiken, kant en klaar dessinpapier of misschien wil je wel papier vlechten. 

 
Ik heb gekozen voor een plaid backgroundstempel en 
daaroverheen met een tegengestelde kleur lijnen gestempeld.


Ik heb ook nog twee achtergrondjes gemaakt met plaid stempels en witte embossingpoeder, daarna geblend met distress oxide inkt.
 

 

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben. 

 

Mijn bijdrage aan de "alles mag" challenge van vorige keer had ik nog niet geplaatst in verband met onze vakantie maar hier alsnog...



 

4 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een leuke uitdaging weer en je hebt er drie hele mooie kaarten voor gemaakt. De twee ondersten met het kleurverloop vind ik echt prachtig.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een hele leuke uitdaging gekozen Ellen en hele mooie voorbeeldkaarten gemaakt.
Mooi met die embossingpoeder en gekleurde achtergrond maar mijn favoriet is de eerste kaart, helemaal weg van. Ik ga zeker proberen ook mee te doen.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Prachtig Ellen, leuk dat je verschillende manieren laat zien!

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige serie kaarten Ellen! Mooi ook dat je verschillende technieken laat zien van deze leuke uitdaging.