zondag 7 juni 2020

Dutch Card Lovers #331


 


Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van Marjan

Uitdaging;

Graag wil ik kaarten zien met een "hap eruit" ofwel een cut-out.
Hieronder wat voorbeelden:


Je ziet ... er zijn verschillende manieren en welke je kiest is aan jou!
 Succes! 

Ik heb deze kaart gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL 
en heb er een hoekje "afgehapt"



Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

6 opmerkingen:

Daphne zei

Wat origineel!
Ik zie rondjes en ovaal eruit gehapt, maar een hoekje had ik nog niet gezien, leuk gemaakt.

Els zei

Een pracht kaart Ellen!Leuk de combinatie streepjes met vrolijke bloemen.

Nicole Parmentier zei

Mooie en slimme uitwerking van de challenge Ellen! Ik vind het ook zo leuk dat de tekst erbovenuit steekt.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie kaart Ellen! Leuk gedaan met de hoek eraf.. Mooie kleuren combi ook!

Marjan zei

Tof jouw hap eruit met tekst als rand, mooie kaart Ellen!

NdakJoleh zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.