zondag 18 oktober 2009

2 nieuwe awards......




Deze Awards heb ik gekregen Martha!


De Honest Award heeft een paar regeltjes en dat zijn:

* zeg dank je wel aan de geefster(s): bij deze BEDANKT Martha!!

* vertel 10 eerlijke dingen over jezelf: hier komen ze.....

1. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; om heel eerlijk te zijn vind ik dat best lastig om 10 van die "persoonlijke" geheimpjes te onthullen.....
Zo dat was alvast één! ;-)
2. Ik ben zo verslaafd aan scrappen dat ik zelfs mijn hele scrap-hebben en houwen mee zeul op vakantie, ik smokkel steeds wat de caravan in en verstop in alle kastjes mijn spulletjes zodat het niet opvalt hoeveel ik meeneem (sttt, niet verder vertellen hoor!)
3. Scrappen is niet mijn enige verslaving; wat denk je van zoetigheid: chocolade, spekjes, drop..... en dan komen we gelijk bij punt 4:
4. Ik ben te zwaar (hoe zou dat nou komen?) en neem mezelf al heel lang voor om af te vallen maar ik wil er al die lekkere zoetigheid niet voor laten staan.
Het is net als stoppen met roken, het idee dat ik nooit meer van die lekkere snoepjes kan eten maakt dat ik maar niet kan beginnen.
5. Ik ben een ontzettende perfectionist in alles wat ik doe, da's vooral lastig voor mezelf want ik doe het liefst alles zelf en op mijn manier.
6. Als ik in een scrapwinkel rondloop ben ik de eerste uren niet of nauwelijks aanspreekbaar (Martha kan het weten) omdat ik zo opga in al dat moois.
7. Ik hou absoluut niet van de herfst en de winter, heb een hekel aan kou en nattigheid, ga ook nooit op wintersport (Brrrr) maar zit liever in verre oosterse oorden.
8. Waar ik ook niet van hou zijn
spruitjes (Bahhhh!!!!), met als gevolg dat manlief dat dus bijna nooit te eten krijgt. (alleen als ik er zelf niet ben met eten en dan moet hij het zelf klaarmaken en wil ik er geen resten van vinden). Ik ril al als ik ze in de supermarkt in mijn winkelwagentje leg.
9. Ik kan geen dag zonder computer, ben vooral verslaafd aan het bekijken van blogs. Ik vind het geweldig als mensen berichtjes achterlaten op mijn blog en ben heel blij met de vriendschappen die daardoor ontstaan zijn.
10. En een laatste eigenschap die ik jullie niet wil onthouden en die velen van jullie bij jezelf zullen herkennen; Ik ben zeer ongeduldig!!!
Ik weet niet wat het woord geduld betekent en kan het ook nergens vinden in het woordenboek.

Poeh, wat weten jullie nu ineens veel van mij...... ;-)

Nu moeten deze awards doorgegeven worden aan andere bloggers en dat is altijd de moeilijkste klus want veel bloggers hebben deze awards al op hun blog staan, maar ik geef ze in ieder geval aan:

Berdien
Petra
Anja
En aan Marjolijn want ik ben ook heel nieuwsgierig naar haar antwoorden....

En verder aan iedereen die mijn blog bezoekt en het leuk vindt om iets over zichzelf op zijn/haar blog te vertellen.

6 opmerkingen:

Dora zei

Leuk om de antwoorden te lezen, je leert elkaar zo toch ook iets beter kennen, en ik zie er wel weer wat antwoorden in terug waarvan ik denk he dat heb ik ook!
En trouwens heel erg gefeliciteerd met je plaats als GD!!!bij DCL!

Martha zei

Erg leuke antwoorden Ellen!!
Grappig om te lezen :) En geduld, dat heb ik eigenlijk ook niet!

anja curvers zei

Leuk hoor Ellen en heel erg bedankt voor de award zal eens kijken of ik de vragen ook naar eerlijkheid kan beantwoorden.
Enne van harte gefeliciteerd met je guestdesignschap bij DCL.

Sandra1968 zei

Erg leuk om jouw antwoorden te lezen :-) en gefeliciteerd met je GD bij DCL.

Marjolijn van Elsberg zei

Hahaha, wat een heleboel herkenbaarheid. Ik vind je wel heel oprecht hoor. Petje af.

Marjolijn van Elsberg zei

Hihihi, Ik zie het net pas, zal eens even nadenken over mijn atwoorden en dan zal ik hem plaatsen.