zondag 17 maart 2024

Dutch Card Lovers #383


 Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week van mij

 

Uitdaging;

Het voorjaar is in aantocht....

Veertjes, veertjes en nog eens veertjes.... Groot, klein, één of meerdere, gestempeld, gestanst, zelf getekend of misschien wel echte veertjes, laat je inspireren door onderstaande voorbeelden en geef je creatieve geest de ruimte.....

 

 


Ik heb onderstaande kaart gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL.

Ik heb daarvoor een achtergrond gemaakt met veertjes gestempeld met distress oxide inkt en water

Verder heb ik een strook vellum gebruikt en daarop een tagje met twee uitgeknipte veertjes geplakt.


 

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.


6 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wow Ellen wat een mooie kaart! De kleuren zijn heel erg mooi en het vellum is een mooie toevoeging.
Leuke uitdaging ook!

groetjes van Ank

Marjan zei

Een heel mooie kaart vind ik het, Ellen!

Rosalien Zwackhalen zei

Heel erg mooi deze kleuren Ellen, leuke challenge ook. ;)

Marjolijn van Elsberg zei

Een fantastisch mooie kaart en leuk idee met de veertjes! Ik doe al die challenges niet meer want dan wordt het mij teveel. Wel leuk om het te volgen allemaal. Groetjes, Marjolijn.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart Ellen! Vind de kleuren zo mooi en dan het vellum erop, echt geslaagd! 🌺☕️

Nicole Parmentier zei

Wow, prachtig Ellen!! Ik dacht dat je achtergrond bedrukt papier was maar ik lees nu dat je dat gestempeld hebt. Heel gaaf gedaan, ook het vellum is een mooie toevoeging!