dinsdag 4 juli 2023

Dutch Card Lovers #374

 



Vorige week is bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging van start gegaan!

Hij is deze keer van Anja

 

Uitdaging;

Maak een kaart met nummers als blikvanger.

(Voorbeelden kun je vinden op het Dutch Card Lovers-blog)

           Ik heb onderstaande kaart gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL. Voor de achtergrond gebruikte ik panpastels, zowel voor het blenden als voor het aanbrengen van afbeeldingen met behulp van stencils en stempels en Versamark inkt. Daarna heb ik met Archival inkt en met goud embossing nog wat extra stempels aangebracht.

De met goud geëmboste tak rechts onder heb ik ingekleurd met potlood, de tulpenstempel is van Altenew en is gestempeld met inkt.

Het idee ontstond na het kijken van een YouTube filmpje van Diny Sprakel.



 

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.


Geen opmerkingen: