zondag 9 april 2023

Dutch Card Lovers #371

 



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week van Nicole

 

Uitdaging;

Maak een kaart met gele bloemen

Ik heb deze kaart gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL.

De stempels zijn van Different Colors.


 

En ik kreeg meer inspiratie dus maakte ik ook dit exemplaar.

 


 

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.


7 opmerkingen:

Els zei

Je hebt hele mooie kaarten gemaakt Ellen.
Gezellige Paasdagen en groetjes, Els

!neke zei

Super mooie kaarten Ellen !!!!
Geel is toch heel fris !
Fijne Pasen
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele mooie fleurige kaarten Ellen. Gaaf die bovenste met de embossing erbij. Bij de onderste vind ik de tekst ook erg leuk en je hebt bij beide kaarten hele mooie bloemen gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Beide kaarten zijn prachtig, op de eerste een gaaf boeket met mooie bijpassende achtergrond en de tweede met de grote bloemen die de cirkel mooi omlijsten!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Niet één, maar zelfs 2 hele mooie kaarten! Mooi gedaan Ellen! x

Bernadet zei

Wat heb je mooie kaartjes gemaakt Ellen.

Bernadet zei

Mooi zo in het geel Ellen!