zondag 5 februari 2023

Dutch Card Lovers # 368

 



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week van Anja

 

Uitdaging;

Valentijnsdag staat voor de deur dus maak een kaartje voor een vriendin of geliefde en gebruik onderstaand kleurenpalet.


Ik heb deze kaart gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL


  

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.


6 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart en heel bijzonder de wereld in hartvorm.

groetjes van Ank

Rosalien Zwackhalen zei

Super leuk met de vogels en het hart erachter.Als ik het goed zie heb je iets van 3d pasta gebruikt? En die tekst past er suoper bij. Fijn dat je weer mee kan doen.

Marjan zei

Mooie combinatie van dat hart met werelddelen en de leuke vogels, gaaf kaartje Ellen!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk gedaan, mooi kaartje Ellen ❤️🌺☕️

anja curvers zei

Heel erg gaaf zeg dat hart is mooi zo met die kaart erin verwerkt en dan die kleurrijke vogeltjes, gaaf hoor.

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze leuk deze vogeltjes! Mooi ook de achtergrond, ik lees in de reacties dat het een kaart is, nu zie ik het pas! Superleuk!