zondag 29 november 2020

Dutch Card Lovers #337

 

Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week van Marjan

 

Uitdaging;

Gebruik een engeltje of meerdere op je kaart!



En daar kreeg ik me toch een inspiratie van al die engeltjes...
 
Eerst eens gezocht in mijn stempel-assortiment naar engeltjes....


 
Hmmm. dat zijn er toch niet zoveel!
 
Eens even zoeken op internet....., ohhhh hoe schattig, die, die en die en deze ook ........
(zo gaat dat dan...)






En toen was het nog niet klaar...., het werden er in totaal 15!





Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

7 opmerkingen:

Daphne zei

Wat leuk!!!!!
Zó fijn als je ineens inspiratie krijg en ook nog tijd hebt om er iets mee te doen😉

Marlies zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met alle engeltjes. Allemaal even leuk en schattig. groetjes, Marlies

Kaartenkraam zei

Oooo geweldig! Engeltjes zijn toch zo schattig en je hebt ook wel hele leuke afbeeldingen gebruikt. Je kaarten zijn super. Voor mij is de mooiste de vierkante kaart met Merry Christmas er op, dat engeltje vind ik het summum van schattig! Maar ze zijn allemaal hartstikke mooi geworden!

groetjes van Ank

Marjan zei

Ik moest zo lachen toen ik dat zag op ons blog, jij helemaal los op de engeltjes... echt geweldig deze serie!

Nicole Parmentier zei

Ik was natuurlijk super benieuwd naar jouw hele serie engeltjes! Wat zijn ze schattig!! Kan me helemaal voorstellen dat je niet kon kiezen en ze gewoon maar allemaal gebruikt hebt. Superleuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauww wat zijn er dat veel en allemaal even mooi gekleurd en tot kaart verwerkt. Ik ben dol op engeltjes en kan hier dus mijn hart ophalen Ellen :)
Lieve groetjes Miranda

anja curvers zei

Wow wat een geweldige serie engeltjes zeg de een is nog leuker en mooier als de ander. Heel erg gaaf allemaal.