zondag 27 september 2020

Dutch Card Lovers #334

 

Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week van Nicole

Uitdaging; 

Zo lekker om in de maanden september en oktober door het bos te wandelen. Daarom voor deze challenge; Bosdieren.

Dat mogen eekhoorntjes, egels, vosjes etc. zijn maar bijvoorbeeld ook insecten of dieren die je in buitenlandse bossen tegen kunt komen zoals beren en elanden.


 

Ik heb onderstaande kaart gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL.

Hiervoor heb ik één kant van de Berken-embossingfolder beinkt met distress oxide inkt waardoor een mooi duidelijk 3D effect ontstaat.

  

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

 

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie achtergrond heb je met die inkt en embossing gemaakt Ellen en die dierenvriendjes voelen zich er prima thuis. Een leuke kaart.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Super jouw achtergrond en wat een leuke bosdieren! Toffe kaart!

Nicole Parmentier zei

Ik vroeg me al af hoe je dat achtergrondje gedaan had. Ik heb deze folder ook maar had hem niet eens herkent zo. Ik vind het echt prachtig geworden en ga het zeker ook een keer proberen.. (misschien een leuke challenge!! ;-) Gaaf kaartje!

Kaartenkraam zei

Prachtig doe achtergrond op die manier en de diertjes zijn zo schattig! Ook erg leuk zoals je de tekst label hebt onderbroken, tof idee!

groetjes van Ank

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaart Ellen. De achtergrond heb je super gemaakt !