zondag 24 november 2019

Dutch Card Lovers #321



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van mij...

-STITCHES-STITCHES-STITCHES-STITCHES-STITCHES-STITCHES-
STITCHES 
getekend, gestempeld, gestanst of geborduurd
als border, als embelishment, als background
alles mag....,
als ze maar duidelijk zichtbaar zijn op je kaart

Dit is mijn bijdrage aan het DT met gestempelde stitches op de afbeelding van de berries,
gestanste stitches op de witte afbeelding en op het rode kader en
geborduurde stitches rondom.

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

4 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi voorbeeld.
Leuke challenge, met stik steekjes.
Ik ga mijn best weer doen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke voorbeeldkaart Ellen. Gestempelde, gestanste en échte stiksteekjes..ik zie ze allemaal bij jou.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Leuke uitdaging Ellen en een mooi voorbeeldkaartje van jou!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel veel stiksteekjes op je kaart, echt heel leuk!! En een hele leuke challenge!