zondag 27 oktober 2019

Dutch Card Lovers #319



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van Marjan

Het is weer tijd om kerstkaartjes te maken voor veel van ons. Daarom deze challenge om je wat te helpen hiermee.

Maak een tag voor kerst. 
Het mag een klein cadeau tagje zijn, of een grote als kaart bedoeld. 
De stijl is helemaal aan jezelf. 
Dus CAS, vintage, cute, Mixed media... alles mag!

Ik heb gekozen voor een grote dubbele tag.
Uit de onderste tag van kraftpapier heb ik hulstblaadjes van Tim Holtz gestanst, hierachter heb ik met distress inkt geblend papier geplakt.
De bovenste tag is van vellum, hierop heb ik met witte embossingpoeder snowflakes gestempeld.
Op het vellum heb ik die cuts van een "deer" en "JOY" geplakt

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

6 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi hoor, die dubbele laag op de tag.

Kaartenkraam zei

Leuk effect met dat vellum laagje. Mooie snowflakes stempels!

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk idee om een dubbele tag te maken! Gaaf!!

Els zei

Mooie kerstlabel met het vellum laagje.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie tag Ellen! Leuk gedaan in twee laagjes.

Rosalien Zwackhalen zei

Die Tim Holtz stans is leuk hé? Prachtige tags Ellen.