zaterdag 12 mei 2018

Moederdagkaartje van de Gelli Plate

Sinds een paar weken heb ik een Gelli Plate...........
en dus een nieuwe verslaving!
Wat een eindeloze mogelijkheden met dit leuke speeltje, of je nu werkt met art printing stempels, masks of gewoon met huis- tuin- en keukenbenodigdheden, het is kinderlijk eenvoudig en bijzonder verrassend.
Je weet nooit van te voren hoe het er precies gaat uitzien....

Voor mijn moeder maakte ik van een rode bloemenprint een Moederdagkaartje met bijpassende tag voor aan de hangbegonia's die ze graag wil hebben voor Moederdag.
Voor de rozenprint gebruikte ik een afdruk uit een embossingfolder.
Ik kan het hier gerust laten zien want ze kijkt nooit op dit blog ;-)




Eerder maakte ik met behulp van Art Printing stempels van Carabelle een kaartje voor mijn DT-genootje Marjan.
Ik gebruikte de stempels van Jofy, die vind ik zo leuk te combineren....


en in andere kleuren ook deze tag.
De stempelset met de lemons kocht ik op de Art Specially bij Stampin'Back




4 opmerkingen:

Margot zei

Wat mooi Ellen!

Daphne zei

Wauw, wat een kunstwerkjes allemaal.
Leuk hè, zo'n gelli plate.
Mijn moeder heeft er 1 en af en toe gaan wij een hele ochtend "gelli-en"

Nicole Parmentier zei

Prachtig Ellen! Ik kreeg van de Sint een Gelli-plate... nog nooit wat mee gedaan.. misschien moet ik er toch maar eens mee aan de slag!

Marjan zei

Ja leuk hè? Heb er ook een en heb er al lekker mee gespeeld. Jouw kaartjes zijn gaaf!