woensdag 23 maart 2016

Dutch Card Lovers #251; Pasen en/of Lente



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van Margot



Het voorjaar begint en het is bijna Pasen!
Laat één van de twee het thema zijn op je kaart of ander project.

Ik heb voor deze kaart een stempel gebruikt van Clearly Besotted.
 

Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze week ScrapPlezier

Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

2 opmerkingen:

Daphne zei

Ik had hem al gezien op het DCL blog.
Mooi hoor, lekker rustig en mooie kleuren.
De stempel niet ingekleurd, ik moet er steeds naar kijken, je verwacht het niet en daardoor is dat nou juist zo mooi vind ik.

Els zei

Wow wat een super mooie kaart Ellen en dit zijn prachtige kleuren.
Groetjes, Els