dinsdag 26 mei 2015

Cards & Scrap #237.........



De nieuwe uitdaging op het challengeblog Cards and Scrap is deze week:
 
Een Clean & Simple kaartje met een swirl(s)
 
En team Turkoois is deze week aan de beurt............

Ik heb voor mijn kaart een oude swirlstempel gebruikt van Basic Grey
en deze gestempeld met Versamark inkt en clear embossingpoeder op kraft cardstock.

 
 
en omdat ik gek ben op swirls heb ik nog een paar kaartjes gemaakt....
 

 
Natuurlijk is er ook deze week weer een leuke prijs te winnen.
De sponsor is Bianca's Toko
 
Kijk maar HIER als je wilt weten hoe je mee kunt doen en wat de andere DT-leden hebben gemaakt ter inspiratie.

6 opmerkingen:

Els zei

Wat een prachtige kaarten zijn dit en vooral de bovenste heeft mijn voorkeur. Heel mooi!
Groetjes, Els

Je@net zei

Wat een mooie kaarten heb je gemakt, Ellen!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaartjes Ellen!! Swirls zijn altijd mooi op kaarten..
Groetjes, Yvonne

Margot zei

Heel gaaf!

Bernadet zei

Hartstikke mooi Ellen!

jacinta's hobbyhoekje zei

inderdaad swirls blijven mooi
je hebt weer een hoop mooie kaarten ermee gemaakt

gr jacinta