dinsdag 3 september 2013

Cards & Scrap Challenge blog #183; Ja zuster, nee zuster.........



De nieuwe uitdaging op het blog; Cards and Scrap Challengeblog is deze week een schets met optie:
 
Ja zuster, nee zuster 
 
 
En team Turkoois is deze week aan de beurt............

Ik heb voor mijn kaart een digi gebruikt van Bugaboo, één van de sponsoren van deze uitdaging.
Ik heb de schets een slag gedraaid. 

 
Natuurlijk is er ook deze week weer een leuke prijs te winnen.
De sponsoren zijn Bugaboo en Happy Stamp

Kijk maar HIER als je wilt weten hoe je mee kunt doen en wat de andere DT-leden hebben gemaakt ter inspiratie.

9 opmerkingen:

Geertje zei

Een super leuk kaartje. Ik zou zo vertouwen in je hebben;)
groetjes Geertje

jolanda zei

heel mooi kaartje

Je@net zei

Vind 'm helemaal geweldig, Ellen!

Anoniem zei

Super kaartje Ellen!
Groetjes, Sandra

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart :-)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

De tekst is er super grappig bij. Maar heb je vast zelf gemaakt zo te zien...

Tinie zei

Wat een leuke kaart, Ellen!! Vind ook de digi helemaal geweldig!!
Groetjes Tinie

Aletta zei

Wat is deze leuk!!!
Groetjes Aletta

Margot zei

hahahaha, ik voel me totaal niet aangesproken ;) geweldige humor-kaart!