zaterdag 3 november 2012

Dutch Card Lovers #162; RIBBON.......



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een leuke uitdaging! Hij is deze week van Anja.
De opdracht is: Gebruik ribbon op je kaart hoe, wat, waar en hoeveel mogen jullie zelf bepalen.


Ik heb voor deze kaart gaatjes geponsd en hierdoor een lintje geregen zodat er een kerstboom ontstaan is.
In de top hangt nog een klein belletje.



Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze week Digital Delights.



Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

17 opmerkingen:

Aletta zei

Wat een geweldig leuk idee om met lint een kerstboom te maken op je kaart. En het resultaat vind ik prachtig !!

Groetjes Aletta

Mieke zei

Dat is origineel gevonden! Ik heb even je kaartje in mijn inspiratiemapje opgeslagen, een idee dat ik moet onthouden ;-)
Hij is echt prachtig!

Kaartenkraam zei

Wat een superleuk origineel idee en een prachtige uitvoering!

@Ik mail je z.s.m., beetje druk op dit moment.

groetjes van Ank

Anoniem zei

Oooooooh dat is leuk bedacht zeg !!! SUPER !!!!
Groetjes Berdien

liszha zei

Ik zag je kaart bij DCL en moest gewoon even naar jouw eigen weblog komen om te vertellen hoe ontzettend mooi ik hem vind.
Groetjes Lisette

Irene zei

Super leuk idee om zo een boom te suggereren Ellen en enig hoe je dat papier achter je kaart er bij zoekt voor de foto!!!

xx Irene

* Üla * zei

Heel leuk gedaan, Ellen.
En het achtergrondje heb je ook mooi gestempeld.
groetjes Ula

Marjan zei

Gaaf kaartje Ellen, erg leuk die lintjesboom met het belletje!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldige kerstboom, heel leuk kaartje!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Ellen.

Liefs Riet.

arjette zei

Wat een super leuk idee zeg, heel mooi kaartje heb je zo!
Fijne zondag!

gr. arjette.

Margot zei

geweldig kaartje!

Yolanda zei

Wat een leuk idee, hoe kom je er op!? Zo simpel maar zo doeltreffend. Echt heel erg LEUK. Groetjes Yolanda

Angèle zei

Geweldig dit boompje Ellen! Ook heel mooi hoe je de stempel hebt geplaatst en de stikrand.

Groetjes, Angèle

Marijke zei

Heel origineeel!! Echt gaaf deze kaart.
Groetjes, Marijke

Cornelie zei

Op Pinterest zag ik h'm ook al voorbij komen! Heel erg leuk ist ie!

Bernadet zei

Schitterende kaart Ellen!
En hartstikke bedankt voor je geweldige verjaardagskaart!!
Hihi ons Marij vroeg al of ik zoiets ook voor haar wilde maken;)