zondag 15 juli 2012

CAS-ual Fridays #61; Let's strip..............en nog wat vakantiewerkjes

Voor de uitdaging op het blog van Cas-ual Fridays heb ik een kaartje gemaakt met washi tape.
De opdracht was; Use strips of color or pattern.





Tijdens mijn vakantie, inmiddels al weer 2 weken geleden, ben ik bezig geweest met de uitdaging van Mi CAS es su CAS van juni; alle kleuren van de regenboog.... Helaas waren de kaarten niet op tijd klaar om in te sturen, ik was natuurlijk weer met veel te veel dingen tegelijk bezig ;-)
Maar ik heb ze in ieder geval wel afgemaakt.....

De eerste twee kaartjes zijn eerst bestempeld met Versamark inkt, één ervan ook bestrooid met witte embossingpoeder, daarna bewerkt met pan pastels in de kleuren van de regenboog.



Dit kaartje heb ik eerst met een embossingfolder door de Cuttlebug gehaald, bestempeld met een tekststempel van Hero Arts en daarna gekleurd met pan pastels.


Zelfde techniek gebruikt als de vorige kaart.....


Voor deze kaart heb ik eerst een inktkussen gemaakt in regenboogkleuren met distress inkt en hiermee de stempel afgedrukt. Verder bewerkt met tekststempels van different colors en een distel van Art Journey. De vertikale tekst en zigzag is van Hero Arts.

8 opmerkingen:

Christine zei

Wel bezige bij, die zijn allemaal zo mooi! Jammer dat je te laat was, want ze zijn buitengewoon goed geslaagd!
Liefs
Christine

Mieke zei

Oooh echt jammer dat je niet op tijd was! Wat zijn ze prachtig! Allemaal!

Marjan zei

Mooie strakke kaarten, Ellen! leuk die verschillende technieken die je gebruikt hebt.

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Ellen.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Ellen, mijn complimenten weer hoor, wat een pracht kaartjes heb je weer gemaakt de laatste tijd.
Je kaartjes met een knipoog vind ik ook echt geweldig! Ik heb de tekst met je zult dit varkentje wel wassen gebruikt op een creatie, erg leuk! Mijn blog ligt helaas in puin op het moment maar zodra ik dat weer in orde heb wil ik hem ook op mijn blog plaatsen, uiteraard met een linkje naar jouw blog! Ik heb eigenlijk nog een "brutaal" vraagje; ik wil graag iemand een opkikkertje sturen in de vorm van een zakje met kikkersnoepjes maar dan met een leuke tekst erbij. Heb jij hier toevallig ook al iets voor gemaakt en zo ja, zou ik die dan van je mogen gebruiken? Zou je me willen mailen? marianschutkooman@hotmail.com
Dan kan ik je ook eventueel even een foto toesturen van mijn creatie met het varkentje als je het leuk vindt. Ik hoor graag van je. Groetjes, Marianne

Michele Gross zei

Wonderful collection of cards! I love your pretty pattern strips :) Thanks for having some fun with us at CAS-ual Fridays!

Stampidoe@gmail.com zei

wow wat een gave kaarten Ellen vooral die regenboogkaarten en wat zijn pan pastels eigenlijk soort krijt of???

groetjes yvon

Christina zei

Beautiful techniques on all of your cards, Ellen! I especially love the pretty turquoise washi strips you used on the first one. Thanks for sharing this with us at CAS-ual Fridays!