zaterdag 9 juni 2012

Dutch Card Lovers #141; Vintage....

Vandaag bij Dutch Card Lovers weer eens een andere uitdaging; VINTAGE! Hij is deze week van Yvon.
We kregen van haar tijdens onze DT-dag een nostalgisch plaatje dat ze besteld had bij "Het Witte Luik", de sponsor van deze uitdaging, om te laten zien wat onze nieuwe sponsor zoal te koop heeft.

Ik heb voor deze kaart dus het nostalgische plaatje gebruikt van Het Witte Huis en papier van Prima (Almanac) omdat ik vind dat het zo'n mooie vintage uitstraling heeft.



Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze week Het Witte Luik


Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

19 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ellen,lief plaatje.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Naomi zei

Prachtig kaartje ellen,

ontzettend mooi plaatje en heel erg leuk papier!

Veel Liefs
Naomi

Romy zei

Ik vind het zo'n leuke uitdaging en jouw uitwerking is prachtig! Hij straalt echt vintage uit!

Marjan zei

Heel erg mooi is het papier er inderdaad bij. Prachtige kaart, Ellen!

Groetjes, Marjan

miriam zei

hij is schitterend ellen

gr miriam

José zei

Wat een beauty Ellen. Heel veel mooie elementen en het plaatje vind ik prachtig!

Margot zei

zo veel prachtige details, erg mooi kaartje!

Yvonne zei

Wat een prachtige kaart! Mooi papier in combinatie met het plaatje. Groetjes, Yvonne

Nadine zei

Een prachtige kaart, mooie stansen heb je gebruikt zeg!

marja zei

Wooow Ellen wat een schitterend kaartje, ontzettend mooi van kleur!!

Lieve groetjes Marja.

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een super kaart heb je er weer van gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Anita zei

Prachtige kaart Ellen, ook met vintage kun je aardig goed uit de voeten dus.

Gr. Anita

Cornelie zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Cornelie

Gerdine zei

Mooi met die bloemen. Echt vintage!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi vintage kaartje Ellen, leuke opdracht!
Groetjes van Jacqueline

Dora zei

Een prachtige kaart!

Stampidoe@gmail.com zei

Geweldig gedaan Ellen al was het nachtwerk, mooie kleuren ook

groetjes Yvon

Het Witte Luik zei

Hoi Ellen,

Wat heb je er iets bijzonders van gemaakt!
Hij staat sinds vandaag bij mij ook op de site omdat het helemaal "het witte luik" is.
Normaal kan ik niet kiezen wat ik mooier vind: vintage foto's of naturel getint papier met tekst. Jij combineert het tot een prachtig geheel en ik ben blij dit kunstwerkje als inspiratie te mogen gebruiken.

groetjes Marjo

Gerrittina zei

Ik heb dit papier van de week gekocht. Vindt het nog wel een uitdaging om te gebruiken. Voor mijn doen is het best een beetje druk. Dit is wel een mooie kaart geworden Ellen!

Gr.GZ