donderdag 2 februari 2012

En nog drie CLEAN & SIMPLE kaartjes....

Omdat het nog zolang duurt tot ik er zaterdag weer ben met de nieuwe uitdaging van Dutch Card Lovers (en die is echt de moeite waard, dat verklap ik dan al vast ;-)) heb ik nog drie CLEAN & SIMPLE kaartjes om te laten zien..........



en de volgende kaart lijkt erg op wat ik al eerder liet zien maar ik vond hem zooooo leuk dat ik er nog één maakte ;-)...... alleen een ander papiertje en andere lettertjes.


Ook bij het maken van deze Clean and Simple-kaarten ben ik weer geinspireerd door Lucy Abrams. Je moet beslist even op haar blog kijken!

14 opmerkingen:

Romy zei

Wat kun jij goed met de clean & simple stijl overweg! Ik blijf het lastig vinden om mijn kaarten niet te vol te plakken. Maar jouw kaarten zien er gewoon super uit zo!

Tinie zei

Leuke kaartjes weer, Ellen!
Ben benieuwd zaterdag.........
groetjes Tinie

Anita zei

Ze zijn weer prachtig hoor Ellen.
Zo leuk om af en toe clean&simple te werken.
Lucy's blog heb ik al eerder toegevoegd, echt prachtige kaarten en veel inspiratie hoor.

Gr. Anita

Cornelie zei

Erg leuk weer je kaarten. Vooral de tweede vind ik mooi!
groetjes Cornelie

Martha zei

Wow, prachtige kaarten en je hartenkaart in een vorig bericht is ook zo super!!!
Groetjes,
Martha

KarinsArtScrap zei

eenvoudig maar wel mooi ellen.

groetjes karin

Marjan zei

Clean and simple... Ik houd ervan, maar inderdaad moeilijk om niet meer te plakken. Jij kiest je papier en embellies goed! Mooie kaartjes!

Je maakt me wel nieuwsgierig, hoor!

Margriet Tournier zei

Prachtige kaartjes Elle, ik houd ook heel erg van C&S, maar dat wist je al hè. Ben ook helemaal weg van de kaartjes van Lucy.

Groetjes,
Margriet

arjette zei

Ik vind die clean en simpel kaartjes toch wel heel mooi hoor!!!

groetjes Arjette.

Dora zei

Heel erg mooi!

Naomi zei

hoihoi! Dankjewel voor je lieve reactie op mijn DCL creatie. we gebruikten inderdaad hetzelfde patroontje denk ik :D zo zie je maar hoe iedereen er toch z'n eigen ding mee doet he! :)
zo ben ik dus ook op jouw blog terecht gekomen en je maakt echt heel erg mooie dingen en bij deze ga ik je dus ook volgen!

veel liefs
Naomi

José zei

Mooi zeg Ellen! Clean en simpel kan zo verfrissend zijn.
Miranda start een clean en simple blog: http://micassucas.blogspot.com/. Misschien leuk?

Jolanda Cuper zei

Leuke kaarten je bent goed bezig jou kaarten bestand is straks weer helemaal gevuld!
Groetjes Jolanda.

Margot zei

mooi! die tweede is mijn favoriet, prachtige kleuren!