dinsdag 27 september 2011

Tasjestijd bij Karen's Doodles.......

Het is alweer dinsdag en dus tijd voor de nieuwe uitdaging op het Nederlandse blog van Karen's Doodles.
Omdat ik afgelopen zaterdag al de GOUWE OUWE gedaan heb sla ik deze week de uitdaging over maar het is absoluut de moeite waard om een kijkje te nemen op het uitdagingen blog want mijn collega DT leden hebben prachtige tasjes gemaakt, dat is namelijk de uitdaging van deze week.

En hebben jullie al die geweldige nieuwe kerstdigi's al gezien, ze staan inmiddels allemaal in de shop.
Te leuk om te laten staan toch?

Helaas dus geen kaart van mij dit keer maar a.s zaterdag ben ik er weer met een nieuwe challenge van Dutch Card Lovers. En terwijl die challenge zaterdag van start gaat komt het DT van DCL gezellig bij elkaar om weer een heleboel nieuwe en leuke dingen te verzinnen voor de fans van DCL.

Geen opmerkingen: