zaterdag 20 november 2010

Challenge #71 Dutch Card Lovers............

Angèle heeft toch een leuke schets voor ons deze week op het blog van Dutch Card Lovers;

Je kunt er echt alle kanten mee op......
Kijk maar eens HIER
wat de rest van het DT ervan gemaakt heeft.

Dit is mijn uitwerking;


Ook deze week is er weer een mooie prijs te verdienen voor de winnaar, beschikbaar gesteld door ons eigen SUPER DT-lid Rosalien;

Met hetzelfde papier heb ik nog een kerstkaartje gemaakt;



Gebruikte materialen;
Papier; Echo Park Paper - Wintertime
Sneeuwsterren; Nestabilities, Cuttlebug, Martha Stewart
Tekst digi; Sandra

12 opmerkingen:

Marjan zei

Wow Ellen, wat een mooie dingen weer! Erg mooi, die sterren en dit papier! De schets is zeker leuk, ik ga hem nog wel eens maken.

Fijn weekend, Marjan

Romy zei

Beide kaartjes zien er weer onwijs leuk uit! Het papier is prachtig en zo mooi van kleur ook. En de sneeuwvlokken zijn ook heel gaaf.

Margot zei

dat zijn hele mooie kaartjes!

Jolanda Cuper zei

Top hoor die kerstkaarten van jou! Heel erg mooi! Het papier is ook super! Ga er ook eens even over nadenken of ik hier iets mee kan maken! Groetjes Jolanda.

Sandra1968 zei

Wauw, heel erg leuk!

greet zei

Het is een mooie schets en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
Bedankt voor je mooie verjaardagskaart!
Een fijn weekend.

Groetjes Greet

Angèle zei

Schitterende uitvoering Ellen!

Groetjes, Angèle

Anoniem zei

Super mooi Ellen !!! Wat een gave sneeuwster is dat !!
Groetjes Berdien

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Ellen.
Prachtig papier,zo mooi van kleur.

Liefs Riet.

Dora zei

Slik toen ik de sketch zag, maar wat een prachtkaart heb je ermee gemaakt, complimenten!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaartjes zijn weer super mooi Ellen. Het papier dat je hebt gebruikt is prachtig.
Groetjes van Jacqueline

lucie zei

Ik dacht ik mail je wel even maar ik zie geen mailadres op je blog..

Ik woon inderdaad nog in de polder maar wel aan de andere kant.. in Zeewolde.

Als je zin hebt mag je me wel mailen.
groetjes Lucie
lucie.dorothea@gmail.com