dinsdag 12 oktober 2010

Karen's Doodles NL Challenge #32 en Friday Sketchers #123; Welcome Winter......

Deze week geen schets maar een foto-inspiratie op het Nederlandse Uitdagingen Blog van Karen's Doodles.

Fotoinspiratie 4;


Mijn uitwerking;



Ik heb voor deze kaart de schets van Friday Sketchers gebruikt.

Schets FS #123;


Gebruikte Materialen;
Papier; Bo Bunny Winter Joy
Stempel; Karen's Doodles Skater Girl
Stansen; Nestabilities Big Scalop circel en frames, Creatables snowflake, Cuttlebug snowflakes, Martha Stewart pons snowflake

Ben je benieuwd naar de uitwerkingen van de andere DT leden? Kijk dan maar eens HIER.
Je kunt met deze challenge de geweldige digistamps van Karen's Doodles winnen.
Wie wil dat nou niet....????

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Een kaart met heel mooie kleuren die goed bij elkaar combineren.
Het afdrukje past goed bij het thema.
Heb je geen zin om mee te doen aan mijn oproep met verrassingscandy ?
grtjes
Christa

Jolanda Cuper zei

Hoi Ellen,
Prachtige combinatie die kleuren en die skater!
Mooie ingekleurd!
Groetjes Jolanda

Romy zei

Wat een geweldige uitwerking van die inspiratie foto! De kaart ziet er sprookjesachtig mooi uit!

Dora zei

Wat heb jij de inspiratie prachtig gebruikt, een topper van een kaart!

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje Ellen! Had de sketch al herkend op het DT-blog.

gr. Renata

greet zei

Je inspiratie was dik in orde! EEn hele mooie kaart Ellen.
Groetjes Greet

chantal zei

schitterende kaart ellen
echt geweldig
liefs chantal

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Wow, wat een supergaaf kaartje Ellen !! De kleuren komen helemaal overeen met de foto,maar het leukste vind ik dat de vrolijkheid van de foto ook van jouw kaartje afspat !!
PS: Wij zijn zondag inderdaad over Zwolle gereden. Het viel me op dat het vanuit ons helemaal niet zo ver rijden is naar Zwolle, dus dat bakje koffie houd ik tegoed :-):-) !
Groetjes Berdien

Sandra1968 zei

Wat een geweldig mooie kaart: een leuke kleurencombi en mooi papier!
Groetjes, Sandra

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een mooi kaartje Ellen. Prachtige kleuren en een super leuk stempeltje!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen,lief afdrukje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Bernadet zei

super gedaan Ellen.

anja curvers zei

Gaaf Ellen heel erg mooi vind zo'n opdracht vaak heel erg moeilijk maar jij hebt hem goed verwerkt zie ik heel erg mooi.

Anoniem zei

hey your blog design is very nice, clean and fresh and with updated content, make people feel peace and I always enjoy browsing your site.

- Joe

Anoniem zei

Wow, wat een prachtige kaart zeg. Je hebt de inspiratie foto werkelijk magnifiek uitgewerkt. Knap!

-xxx- Myriam

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een prachtige kaart Ellen! En niet alleen deze! Ik kom zeker eens vaker bij je kijken!
Bedankt voor je reactie op mijn blog!
groetjes, Yvonne