zaterdag 24 juli 2010

Nieuwe Challenge (#54) op het Dutch Card Lovers Blog......

Het is alweer zaterdag dus tijd voor een nieuwe challenge op het blog van Dutch Card Lovers.
Deze week komt de schets van Sandra en is weer multi-functioneel. Kijk maar eens HIER wat de rest van het DT en onze gastdesigner Angèle ervan gemaakt hebben.

Schets #54 Sandra;


Mijn uitwerking;




Gebruikte materialen; wit cardstock, p.p Bo Bunny - Peacock lane, digistamps labels birthday van Sandra (Scrappoint), flowers Bo Bunny en Prima Marketing, brad Papermania, nestabilities Classic Scallop Circles.

7 opmerkingen:

Marjan zei

Heel mooi, Ellen!!

Prachtig papier is dit! IK hou wel van paars en met grijs en wit is de combinatie heel leuk.

Fijn weekend, Marjan

Anoniem zei

Deze schets is niet mijn ding, maar jouw kaartje is schitterend !! Prachtige combinatie dat paars met grijs !
Ik ga vanavond weer even aan de scrap !
Groetjes Berdien

chantal zei

schitterend kaatrje
erg leuk gedaan
liefs chantal

Jolara zei

wat prachtig ! GR Joyce

ps ik heb een leuke blogcandy een silent setter

Dora zei

Ik vind je uitwerking prachtig zo enorm stijlvol..knap werk Ellen!

Monique zei

Prachtige kaart, mooie combinatie van papier en kleuren. Leuk dat je de digitale stempel hebt ingekleurd (toch?) geeft een gaaf effect!

Sandra1968 zei

Erg mooi!