zondag 9 mei 2010

Karen's Doodles #9; Anything but a card (for mother)....

De challenge van Karen's Doodles is deze week op alle challenge blogs gelijk. De opdracht is ALLES BEHALVE EEN KAART (voor moeder).
Ik heb dit tasje gemaakt en de afbeelding van Ollie the Ostrich gebruikt die ik vorige week gewonnen heb op het Amerikaanse challenge blog van Karen's Doodles.
Het tasje dient als verpakkingsmateriaal voor een prachtige roze sjaal met kant en bloemen.....







Oh, oh wat een pech..... Bij het stanzen van het venster in het tasje heb ik mijn C plaat van de Cuttlebug gebroken! Dat is balen want ik gebruik mijn Cuttlebug haast dagelijks.....

14 opmerkingen:

Dora zei

Das flink balen van de plaat, maar dit is wel heel erg mooi geworden!

majo zei

wat een schattig tasje zeg.
En dat is ook wat je C plaat die heb ik nog nooit stuk gehad wel mn B plaat. Groet Majo

Anoniem zei

Wat een super leuk tasje !!!
Groetjes Berdien

Romy zei

Wauw, wat zal je moeder daar blij mee zijn geweest. Schitterend tasje! En ook zo mooi roze (mijn lievelingskleur):D Wel balen van je Cuttlebug plaat...:(

Jolanda Cuper zei

Toch nog mee gedaan terwijl je het eerst niet wilde doen. Je moeder is vandaag goed verwend! Prachtig doosje! Groetjes Jolanda.

Jolanda Cuper zei

Sorry ik bedoel natuurlijk tasje!
Leuk ook die houten bloem ik ga ook eens even kijken!

Unknown zei

Wat een schattig tasje! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

Sandra zei

ik vind je tasje helemaal super geworden maar wel balen dat je c plaat gebroken ik zou hem ook niet kunnen missen, hopelijk heb je snel een vervangende plaat,
groetjes sandra

Sandra1968 zei

Wat een superleuk tasje en ik vind die stempel geweldig :-)
Maar ontzettend balen dat je je C-plaat hebt gebroken.

Gea zei

Wat een super leuke tasje is dat geworden Ellen!!
dat is balen dat je plaat van je cuttlebug kapot is...
Ik had donderdag problemen met mijn cuttlebug en er is 2 tandwielen uitgebroken zaterdag gelijk weer een nieuwe cuttlebug gekocht kan ook niet zonder gebruikt hem ook dagelijks;) had hem al bijna 5 jaar.

Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL

Groetjes Gea

Anoniem zei

Wat een schitterend tasje zeg. heel mooi gemaakt.leuk dat je stempel in verschillende grootes hebt gebruikt.
grtjs jacqueline

Sylvia zei

Hoi Ellen,

Wat leuk dat je weer meedoet!!! en met een ollie image :) ja die vind ik zo leuk he! je hebt een pracht van een tas gemaakt!!!!!!!!

Groetjes
Sylvia, Karen's Doodles NL

Joan Ottevanger zei

Wat een super tasje.Bedankt dat je mee doet met de challenge bij Karens Doodles NL.

Riet zei

Ohhh Ellen,dit is ook schitterend gemaakt.

Liefs Riet.