zaterdag 24 april 2010

Nieuwe Challenge (#42) op Dutch Card Lovers Blog en een Award......

Het is weer zaterdag dus tijd voor de nieuwe challenge op het Dutch Card Lovers Blog. Deze week heeft Yvon de schets gemaakt.
Natuurlijk is er weer een prachtige prijs te winnen, de sponsor is Scrapfever. Kijk maar snel HIER dan kun je gelijk de voorbeeldkaarten van de andere DT leden zien......

Schets #42 DCL:


Dit is mijn uitwerking;




Voor deze kaart heb ik een restje Jillibean Soup papier gebruikt. De vlinders zijn van Joy en Martha Steward.


Afgelopen week ontving ik van Romy, Wendy en Nathalie deze Sunshine Award. Meiden ontzettend bedankt voor deze prachtige Award.



Bij deze award horen natuurlijk weer wat regeltjes:

1) Plaats bovenstaande afbeelding van de award op je blog.
2) Plaats een link naar de persoon waarvan je de award hebt ontvangen.
3) Geef de award door aan zoveel mensen als je maar wilt.
4) Plaats een link naar de personen aan wie je de award wilt doorgeven.
5) Laat de personen, die je genomineerd hebt, dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.

Ik geef hem door aan;

Jolanda
Martha
Berdien
Monique
Jacqueline

en verder aan IEDEREEN die graag wat zonneschijn wil ontvangen.....

10 opmerkingen:

Marjan zei

Supermooie kaart, Ellen!!

Marjan

Dora zei

Een prachtkaart, mooie combi van kleuren, ik zou ze niet kiezen, want dan loop ik helemaal vast, dus ik vind dit zo enorm knap!
Fijn weekend!

Miranda zei

Weer een prachtige kaart heb je ervan gemaakt. Ik vind de sketch is deze week weer een lastige... Eens zien of ik er wat mee kan.

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart en een hele mooie kleurencombinatie!
Groetjes, Sandra

Scrappy Moon zei

Hoi Ellen

het is weer een prachtig kaartje geworden en de nieuwe sketch ligt hier alweer te wachten hoor.
geweldig bedankt voor het award. Voel me vereerd en geniet al volop van de zonnestraaltjes. Ik ga hem natuurlijk op mijn blog zetten

Lieve groetjes monique

Jolanda Cuper zei

Hoi ellen,
Wat een prachtige kaart helemaal super! Bedankt voor je award ik ga het zeker op mijn blog zetten! Geweldig mijn dag kan niet meer stuk! Dank je en goesd weekend.
Groetjes Jolanda.

Riet zei

Ohhh Ellen,wat heb je toch weer schitterenden kaarten gemaakt,lieve stempels,mooie kleuren.
En wat een prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Ooh wat een prachtig kaartje Ellen !!! En enorm bedankt voor de zonnestraaltjes. Je weet dat ze op een goed plekkie terecht komen :).
PS Ik mail je komende week !

Groetjes Berdien

greet zei

Hoi ellen, via het blog van Jolanda op je blog tercht gekomen. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Erg mooi gedaan met de vlinders.
Ben ook je volger geworden.
Groetjes Greet

Martha zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Ellen, stuk voor stuk kunstwerken!!
En bedankt voor je award!!! En jij gefeliciteerd ermee!
Groetjes,
Martha