donderdag 1 oktober 2009

2 Sketches 4 You Challenge; Kazan 36 en een SOL van Tiets

Voor de Challenge van Kazan van het schetsblog 2S4Y heb ik onderstaanden kaart gemaakt met de nieuwe collectie "Eskimo Kisses" van Basic Grey. Een lekkere fleurige kerst/winter serie in roze, licht blauw, groen en paars. De nostalgische kerstmanstempel is van Bo Bunny.
In iedere gewenste kleur te stempelen en hij past dus overal bij......



Woensdagavond was er een Scrap Online op de Club Kaarten maken met Tiets.
Nou had ik al een tijdje niet meer meegedaan maar ik had de schets van Kazan al af en had de smaak te pakken dus heb ik met dezelfde serie papier ook het SOL-kaartje maar gemaakt.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij bent lekker bezig !!! Prachtige kaarten, vooral de onderste kaart vind ik super !!
Groetjes Berdien

Martha zei

Wat een prachtige kaarten Ellen en die stempel is echt geweldig!
Leuk in die verschillende kleuren gestempeld :)
Groetjes,
Martha

cnelson zei

gorgeous cards!

Dora zei

Dat is echt een stempel waar je heel veel plezier aan beleefd!
Erg mooie kaarten!

Unknown zei

so beautiful - I simply LOVE the pink and green together for Christmas - thanks for playing
:) Kazan