zaterdag 11 juli 2009

Winnaar van Use it! #17....



Wahhhhhhhhh, ik ben de winnaar van Use it! Challenge #17. Dat betekent dat ik de Challenge voor #19 mag maken en dat vind ik geweldig!
Dus heb ik al even flink mijn best gedaan en zojuist mijn opdracht aan Rae doorgemaild. Ben je nieuwsgierig geworden houdt dan het Use it! Challenge Blog in de gaten want vrijdag 17 juli staat daar "mijn" challenge op......
"Helaas" (nou ja, helaas....) ga ik a.s. donderdag zelf met vakantie zodat ik niet iedere dag in de gelegenheid ben om te kijken wat er gemaakt is maar ik zal zeker proberen om aan het einde van de week (op mijn dochters laptop) alle inzendingen te bekijken.

3 opmerkingen:

Martha zei

Joh, wat GOED!! GEFELICITEERD en dik verdiend! Gelukkig ben ik nog niet op vakantie en kan ik het fijn bekijken! Ben erg benieuwd Ellen :)
September staat nog?
Groetjes,
Martha

Dora zei

Wat enorm leuk voor je, dat is nog eens gaaf, en ik doe daar ook weleens mee, dus je ziet mijn uitwerking nadat jij de uitdaging geplaatst hebt wel verschijnen......zoveel scrapsullen mee haha nou heel veel plezier dat zal wel lukken!
groetjes Dora

Unknown zei

Congratulations!

(-: Heidi