dinsdag 20 januari 2009

Een award!!

Super! Ik heb een nieuwe Award gekregen van Jolanda! Bedankt meid, ik ben er erg blij mee! Een beetje aanmoediging is altijd fijn. Een blog is pas echt leuk als anderen het bezoeken en reacties achterlaten.




De spelregels zijn als volgt:
1). Post a link of the person who gave you this award.
2). Nominate 5 other people and give a link to their sites
3). Let your nominators know that they got an award from you.
4). Put a logo of the award on the blog.

Het is zo moeilijk om 5 andere bloggers te kiezen want iedereen kan af en toe wel wat aanmoediging gebruiken.Ik heb blogs uitgezocht die ik nog niet zo lang geleden "ontdekt" heb. Sommige van deze meiden scrappen al jaren, anderen nog niet zo lang maar hopelijk waarderen jullie net als ik deze aanmoedigings-award om met je blog door te gaan.
Daarom nomineer ik:

Martha
Jeanet
Marga
Jenine
Angelique

3 opmerkingen:

Martha zei

Hee Ellen, wat leuk zeg!
Bedankt voor je reactie en je award! Ben er heel blij mee.:)
Ik moet zeggen dat ik steeds meer verslaafd raak aan het kaarten maken. Nu nog meer tijd....
Zal ook even kijken wie ik kan nomineren. Weet er al wel een paar.
Vind jouw kaarten trouwens altijd heel mooi en kijk graag op je blog.
Groetjes,
Martha

Jeanet zei

Hoi Ellen wat leuk dat ik een Award heb gekregen heel erg bedankt zeg !! Ik ga is ff kijken wie ik wil nomineren !

Angelique zei

oohh dank je wel ellen, voel me zeer vereerd dat je mij hebt uitgekozen!!

liefs angelique