zondag 28 juli 2024

Dutch Card Lovers #389

 

Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging! Hij is deze week van mij...

 

Uitdaging;

Voor deze zomerse uitdaging gaan we voor CACTUS(SEN) (één of meer) op je kaart

Ik heb onderstaande kaart gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL. Ik heb daarvoor stansen gebruikt van Tim Holtz en een bijpassend, prikkelend, achtergrond papiertje.


Ik maakte er nog eentje..., hiervoor heb ik een postzegelstans gebruikt en cactus-, post- en achtergrondstempels. De cactusstempels heb ik ingekleurd met aquarelverf.


 

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.


2 opmerkingen:

Marjan zei

Gave kaartjes, Ellen! Ik heb geen stempels/stansen van cactussen dus een kleurplaat gebuikt...het internet is overal handig voor :)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ze zijn alle twee gaaf Ellen! De 1e is in het echt nog mooier ;) Lieve groetjes, Yvonne