zondag 26 mei 2024

Dutch card lovers #386


 Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week van Marjan

 

Uitdaging;

ROND in de hoofdrol

Maak een kaart met een ronde vorm of vormen. De vorm(en) moet(en) wel echt de hoofdrol spelen, dus een paar cirkeltjes op je kaart volstaan niet.


Ik heb onderstaande kaarten gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL. 
Voor de eerste kaart heb ik een achtergrond gemaakt met acrylverf. De ronde bloemenstempels van Jofy maken het geheel af.


 Voor een uitdaging probeer ik vaak verschillende dingen uit en kies dan de beste om te plaatsen als voorbeeld voor het Designteam. Deze tweede kaart is totaal anders dan de eerste maar ook vol met cirkels en zo lekker vrolijk!

 


 

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.


5 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Erg leuke kaarten zijn het geworden, de 1e heeft mijn voorkeur, zo mooi. De tweede is inderdaad lekker vrolijk, ook door de kleuren. succes met de challenge.

Kaartenkraam zei

Beide kaarten vind ik mooi maar de eerste spreekt me het meest aan, zulke mooie kleuren bij elkaar. De tweede is veel vrolijker van kleur maar minder speciaal, als je begrijpt wat ik bedoel!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee prachtige kaarten Ellen, vooral die eerste vind ik geweldig.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wow....wat heb je twee gave kaartjes gemaakt Ellen....vooral die met inkt is schitterend!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wwo wat een mooie kaarten!! En zo lekker verschillend.
Fijne week!!
Groeten van Femminde