zondag 30 april 2023

Dutch Card Lovers #372

 



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week bedacht door mij

 

Uitdaging;

Met Koningsdag net achter de rug en Bevrijdingsdag voor de boeg heb ik een echte Hollandse uitdaging voor jullie...

Laat je inspireren door onderstaand bord en maak een kaart in de kleuren blauw en wit.


Ik heb deze kaart gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL.

Bij de Action kwam ik toevallig een papierblok tegen met hele mooie Hollandse papiertjes. Ik raakte er enorm door geïnspireerd en maakte er meerdere kaarten mee en ook een schattige theeblikje.





Ik ben erg benieuwd naar jullie inzendingen.

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.


6 opmerkingen:

Marjan zei

Leuke uitdaging en maar liefst drie prachtige kaartjes, waarvan ik de middelste mocht ontvangen voor mijn verjaardag! Blij mee!

!neke zei

Hele leuke uitdaging !!!!
Mooie voorbeelden !!!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke uitdaging en je laat hele mooie inspiratie-kaarten zien Ellen. Delfts blauw is weer helemaal in zag ik in verschillende woonwinkels dus je theeblik is helemaal top.
Lieve groetjes Miranda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Echt heel leuk gedaan Ellen! En zelfs 3 kaarten, ze zijn allemaal mooi 🌺☕️

Els zei

Een heel mooi kaartje in deze blauwe tinten.
Groetjes, Els

Rosalien Zwackhalen zei

Ohh jij bent lekker op dreef en wat een geweldige uitwerkingen. Was ook een leuke Challenge .:)