zondag 19 maart 2023

Dutch Card Lovers #370


 

Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week van Rosalien

 

Uitdaging;

Gebruik een vorm van embossing op je kaart. Dat kan met een embossingmal, versamark en embossingpoeder of met pasta.

        Ik zag op Pinterest een stempel van Concord & 9th; Wreath Turnabout. Dit is een stempel die je vier keer draait en steeds in een andere kleur afdrukt. Het zag er echt zo mooi uit maar ja, helaas heb ik deze stempel niet. Maar ik heb wel een heleboel kleine blaadjes en takjes uit verschillende stempelsets en die heb ik op een acrylblok geplakt en tadaaaa….., mijn eigen turnabout stempel!

Voor de opdracht heb ik gestempeld met Versamark en embossingpoeder in vier verschillende kleuren en deze kaart gemaakt als bijdrage aan het DT van DCL.


 

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.


6 opmerkingen:

Daphne zei

Dat noem ik nog eens echt heel erg creatief.
Wat een mooie kaart.

Kaartenkraam zei

Wat heb je dat leuk opgelost en met prachtig resultaat. Mooie kleuren heb je gebruikt op die donkere ondergrond, prachtige kaart!

groetjes van Ank

Marjan zei

Prachtige kaart met mooie embossing en heel gave kleurcombinatie!

Rosalien Zwackhalen zei

Heel leuk gedaan Ellen met diverse kleuren embossingpoeder. Toch eens kijken welke techniek het is turnabout. Ken ik niet.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooi kaartje Ellen! Heel stijlvolle mooie kleuren 🌺☕️

Nicole Parmentier zei

Prachtig deze frisse kleuren op het craft. Dat krijg je alleen voor elkaar met embossingpoeder. Leuk idee ook om je eigen turnabout te maken!