zondag 15 november 2020

Dutch Card Lovers #336

 

Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!

Hij is deze week van Anja

 

Uitdaging; We gaan weer eens voor een leuke schets.

Zeer bruikbaar voor de kerstkaarten.....

Ik heb eerst zelf wat mooie, "kerstige" papiertjes gemaakt  met de Gelli Plate en Distress Oxide inkt en toen kwam de inspiratie vanzelf.



Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

 

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

 

7 opmerkingen:

Marjan zei

Supergave kaarten, Ellen en meteen weer vier voor de voorraad!

Nicole Parmentier zei

Wat gaaf dat je je eigen papier hebt gemaakt met de gelli-plate. Je kaartjes zijn echt super geworden. Vooral die met de besjes vind ik echt prachtig!

Kaartenkraam zei

Dat ziet er gaaf uit zeg! Ik vind de beide kaarten met de besjes het mooist!

groetjes van Ank

Rosalien Zwackhalen zei

Je bent goed op dreef weer Ellen. Ik vindt ze allemaal erg leuk. ;)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heerlijk, meteen 4 kerstkaartjes voor de voorraad! Ze zijn allemaal heel leuk!

anja curvers zei

Supergave kaartjes, Ellen en gelijk 4 mooi dat monochrome.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige kaartjes Ellen

Groetnis fan Ina