vrijdag 15 maart 2019

Dutch Card Lovers #307; een streepje voor....



Helemaal vergeten om de challenge van DCL op mijn blog te zetten, 
mijn eigen uitdaging nog wel....

UITDAGING; STREPEN
Je kaart moet voor minimal 50% uit strepen bestaan!
Horizontaal, verticaal of diagonaal, dat mag je zelf weten. 


Ik heb voor deze kaart stempels gebruikt van Avery Elle voor de strepen.

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.
Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

3 opmerkingen:

Daphne zei

Mooie stempels hoor, die strepen.
Leuke kaart.

Els zei

Wat en leuke kaart ellen en de vogeltjes vind ik super gaaf.
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Ik dacht al, waar blijft het kaartje van Ellen. Gelukkig mogen we hem toch nog even bewonderen. Prachtige kleuren en heel lief deze kleine kolibries!