zondag 14 oktober 2018

Dutch Card Lovers #299



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van mij

UITDAGING;
Maak een kaart met een achtergrond van blokjes, ruitjes of plaids
Leef je uit, je mag iedere vorm van ruitjes gebruiken; dessin papier, gestempeld, getekend, geverfd, gemaakt met een stencil of een die cut, noem maar op en in iedere gewenste kleur...…………

Ik heb voor deze kaart een stempel gebruikt van StudioLight
en een geruit dessin papiertje voor de achtergrond.
De stempel is ingekleurd met ZIG's

Dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.

Als je wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

4 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een schattige kaart is dit.
Mooi zoals de dame hier en daar net iets vóór het randje zit (voetjes, handjes).
Ik vind ook de achtergrond in combinatie met de bloemen vd het broekje erg leuk.

aussie aNNie zei

Hi Ellen, thanks for your sweet comment...I just love this image, looks like me at the moment after winter here...lovely plaid backgrounds.xx

Ingen zei

Erg leuk deze relax/yoga kaart! De ruitjes achtergrond past er ook mooi bij.

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is super Ellen. Ik vind de afbeelding ook erg leuk.